Especialistes en Algorismes i Estratègies Online SEO

Truca'nsEscriunosVisitans

Posicionament web a Regne Unit

SEO a Regne Unit

Beneficis de fer SEO a Regne Unit

El Regne Unit és una de les potències econòmiques més importants del món. El sector dels serveis al Regne Unit representa aproximadament el 73% del producte interior brut, i Londres és un del 3 principals centres financers del món; al costat de Nova York i Tòquio. No obstant això, aquestes no són les raons principals per les quals és important estar ben posicionats a Regne Unit.

Els beneficis de posicionar el nostre negoci en els primers resultats de cerca de Google a Regne Unit estan íntimament relacionats amb l’activitat que té aquest país a internet. El Regne Unit compta ni més ni menys que amb 57 milions d’usuaris que utilitzen internet cada dia des de qualsevol tipus de dispositiu. De fet, la Xarxa és el primer mitjà d’inversió publicitària, per damunt fins i tot de la televisió.

Aquests usuaris utilitzen internet com a font principal d’informació per a qualsevol cosa que necessitin, ja sigui contactar amb un advocat, comprar una casa o comprar unes sabates. Tot això provoca que els consumidors estiguin molt acostumats a comprar online; raó per la qual fer posicionament SEO a Regne Unit és rendible gairebé per a qualsevol empresa del món.

SEO a Regne Unit: Factors

Fer SEO a Regne Unit és molt més que dir-li a un expert SEO les dues o tres paraules clau per les quals volem sortir primers. Contractar un servei de posicionament web implica comptar amb un equip de professionals que tractaran cadascun dels factors que poden beneficiar-te o perjudicar-te a l’hora de mostrar el teu negoci en els primers resultats de cerca.

Existeixen factors de tota mena que poden afectar al posicionament web a Regne Unit, des d’estratègics, passant per socials i culturals. Per això, els nostres serveis de SEO a Regne Unit no només consistiran en buscar paraules clau, sinó que també d’assegurar-se que la teva web sigui apta per a aquest mercat al qual vols arribar; tot això tenint en compte com a base una estratègia de màrqueting online adaptada a les teves necessitats.

Així doncs, si volem posicionar una pàgina web a Regne Unit i superar a la competència, els factors més importants que hem d’analitzar són:

Cercadors més utilitzats a Regne Unit

Decidir fer posicionament en cercadors no té cap sentit si no decidim en primer lloc en quin cercador volem posicionar la nostra pàgina web. No existeix cap opció per posicionar productes i serveis en tots els cercadors del món, sinó que cadascun té el seu propi índex i rànquing d’empreses. Per això és convenient conèixer els cercadors més utilitzats a Regne Unit per descobrir on es troben els teus potencials clients.

I, en aquesta línia, el cercador que més visibilitat i rendibilitat ens pot proporcionar és Google; deixant en segon lloc a Bing i Yahoo.

Gal·les | SEO

Idiomes més parlats a Regne Unit

Com per tots és sabut, la llengua oficial al Regne Unit és l’anglès, parlat pel 95% de la població. No obstant això, al costat d’aquesta llengua oficial existeixen altres llengües parlades en algunes regions del territori com, per exemple, l’irlandès, el gal·lès, el gaèlic escocès, l’escocès, etc. Aquest aspecte és molt important, ja que a l’hora de fer posicionament SEO a UK s’ha de tenir molt clar quin idioma utilitza el nostre públic objectiu, doncs l’anglès que es parla a Anglaterra no és el mateix que el d’Escòcia o Irlanda. I tant les nostres paraules clau com el contingut de la pàgina hauria de respectar l’anglès del nostre públic objectiu.

D’altra banda, l’ús d’idiomes estrangers es deu a l’existència de grups de població immigrant que, encara que tenen la seva residència al Regne Unit, mantenen la seva llengua original; vegeu el cas d’idiomes com el polonès,el castellà, l’alemany o el francès.

Gal·les | SEO

Dispositius més utilitzats a Regne Unit

Avui dia, tota pàgina web ha de ser responsive (adaptable), ja que mai sabem des de quin dispositiu poden buscar els nostres potencials clients. No obstant això, les estadístiques dutes a terme en aquest últim any demostren que el 51,97% dels usuaris prefereixen utilitzar l’ordinador a l’hora de realitzar cerques per internet, seguit pel 37,1% que decideixen fer-ho a través del mòbil. Aquest últim va guanyant-li terreny a l’ordinador amb el pas dels anys degut, potser, a la comoditat que ofereix l’ús; perquè es pot portar en la butxaca i ens permet estar connectats les 24 hores del dia.

De fet, si estàs pensant a fer posicionament SEO a UK, t’interessarà saber que el Regne Unit té un dels índexs més alts d’ús del telèfon mòbil en el món, i cada vegada són més els consumidors familiaritzats amb el comerç electrònic. Pel que tenir presència a través d’una estratègia mobile marketing resulta imprescindible a l’hora d’aconseguir bons resultats en la venda de productes.

I, finalment, en el tercer lloc tenim la tablet, amb només un 10,93% d’ús.

Gal·les | SEO

Resolucions de pantalla més utilitzades a Regne Unit

Tenir una pàgina web adaptada a totes les resolucions permetrà que la nostra web pugui veure’s correctament tant en un ordinador com en un portàtil, tablet o smartphone, independentment del model o marca que tingui l’usuari. No obstant això, amb veure’s no és suficient. També és igual d’important adaptar el contingut segons la resolució, canviant coses de lloc i reduint la grandària de les imatges perquè l’experiència d’usuari sigui positiva.

Saber els dispositius que tenen els teus potencials clients, així com les resolucions de pantalla que utilitzen, no només t’ajudarà a millorar el teu posicionament; sinó que a més millorarà el procés de venda o contacte, perquè la informació es presenta de forma molt més clara i senzilla.

Gal·les | SEO

De la mateixa manera que un usuari pot utilitzar diferents dispositius, i per tant resolucions, per veure la teva web, en les cerques per internet també poden utilitzar-se diferents navegadors. I la web deu ser capaç d’adaptar-se a qualsevol navegador.

Els navegadors que s’han de tenir en compte a l’hora de posicionar una web a Regne Unit:

Gal·les | SEO

Sistemes operatius més utilitzats a Regne Unit

Dins dels factors que afecten al SEO, també està el fet que la web s’adapti a tots els sistemes operatius que utilitzen els usuaris que naveguen per ella. Perquè, si no es té una bona adaptabilitat, perdrem punts en el rànquing i serà més difícil posicionar-nos en el mercat anglès.

Els sistemes operatius més utilitzats a Regne Unit són:

Gal·les | SEO

Xarxes socials més utilitzades a Regne Unit

Si bé les xarxes socials no milloren de firma directa el nostre posicionament a Google, el seu ús constitueix una altra forma de conèixer el nostre negoci i, si visiten la nostra web, aquestes visites beneficiaran al SEO. Per tant, en la nostra agència de posicionament sempre aconsellem que es facin ús de les xarxes socials, si bé és cert que no és necessari utilitzar-les totes.

A Regne Unit, la xarxa social més usada per excel·lència és Facebook, amb un 68,39%, seguida des de lluny per altres xarxes socials com Twitter, Pinterest, Instagram o YouTube.

Gal·les | SEO

Peròdics més consultats

Invertir en publicitat en periòdics digitals és una forma d’obtenir recomanacions de pes, un altre factor que pot millorar en gran manera el nostre posicionament en el cercador. Així doncs, en la nostra agència sempre aconsellem que s’inverteixi en un parell d’articles en qualsevol dels periòdics més consultats al país en el qual es vol el posicionament.

En el cas del Regne Unit, els periòdics amb major nombre de lectors són:

Gal·les | SEO

Perfil d’usuari a Regne Unit

Saber perfectament qui és el nostre usuari pot ser la diferència entre l’èxit i el fracàs. Si una empresa de posicionament web no dedica temps abans del posicionament a quin tipus d’usuari pot interessar els teus serveis o no executa una estratègia de màrqueting online sobre la base de les necessitats d’aquests, tot el treball que facin una pèrdua de temps.

Per això, en la nostra agència de màrqueting digital especialitzada en SEO internacional, fem un estudi de mercat a tots els nostres clients per assegurar-nos que han pres les decisions adequades al llarg de la seva trajectòria a internet. Per exemple, pel que fa al SEO a Regne Unit, ens assegurem que el contingut de la seva web estigui redactat en perfecte anglès, perquè una falta d’ortografia o una frase gramaticalment incorrecta pot despertar desconfiança en els consumidors i fer que abandonin la web.

I això és, en realitat, un dels errors més comuns que fan les empreses que volen posicionar-se a Regne Unit, perquè per desconeixement o falta d’estratègia de màrqueting acaben traduint la web a l’anglès sense tenir en compte quin anglès utilitza el seu públic objectiu (anglès britànic, anglès americà, etc.) o qui li fa la traducció (un nadiu, un traductor oficial, etc.).

Deman cita per posicionar la teva web a Regne Unit
Whatsapp

Citas Online