Especialistes en Algorismes i Estratègies Online SEO

Truca'nsEscriunosVisitans

Especialitzats en anàlisi de dades CRO, ux i ANALÍTICA WEB

CRO no és SEO

El CRO (conversion rates optimizer) no és una altra cosa que la optimització del ràtio de conversions que, al seu torn, al·ludeix a l’efectivitat de les anomenades a l’acció i el disseny de l’experiència d’usuari. I què són les anomenades a l’acció? Les anomenades a l’acció són totes aquelles accions que ens diuen que l’usuari està motivat i desitja donar un pas més per a convertir-se en client: reservar, comprar, suscriure’s, trucar, enviar email, etc. D’altra banda, l’UXO (optimització de l’experiència d’usuari) és ocupar-se de tot aquell que facilita l’arribada a l’anomenada a l’acció: bona navegació, menú fàcilment comprensible, textos i imatges clares, etc.

uxo | SEO

CRO no és posicionament web perquè Google és un algorisme matemàtic que no sent cap mena d’emoció al navegar per la teva web. Si estàs no no en les primeres posicions del seu cercador és per complir amb les seves directrius, bones pràctiques i trucs que tenen que veure amb la performance, velocitat i referències dins l’univers web. CRO per a web (optimització de les conversions de l’usuari) té més a veure amb el psicològic i sociològic que amb el matemàtic. L’objectiu és esbrinar què canviar per produir el major guany possible amb el menor esforç.

Optimitzem la teva web (CRO) i l'experiència d'usuari (UX); (Sol·licita PRESSUPOST)

...perquè molts professionals i empreses els enganen amb plantilles econòmiques.

CRO és un procés

William E. Deming, un dels estadistes que se l’associa amb el desenvolupament i creixement del Japó després de la guerra, deia: “Si no pots descriure el que fas com un procés, no saps el que fas.”

L’optimització de conversions segueix un procediment ordenat:

  • Definició d’objectius i mètriques - Consisteix a decidir quines mètriques mesurar a partir dels objectius del negoci.
  • Recopilació de dades - Configurar les eines de mesurament per a recopilar tota la informació necessària.
  • Anàlisi de dades - Analitzar les fonts de dades a la recerca de colls d’ampolla i àrees millorables.
  • Formulació d’hipòtesi - Desenvolupar i prioritzar hipòtesi de millora per a les proves.
  • Disseny del tractament - Crear prototips per a les pàgines de proves (tractaments).
  • Integració amb la web/aplicació - Implementar la versió alternativa de les pàgines de proves.
  • Realització de proves - Executar proves A/B/n controlades fins a aconseguir resultats significatius (mètode científic).
  • Aprenentatge - Analitzar els resultats, aprendre d’ells i desenvolupar noves hipòtesis.
  • Tornar a realitzar el pas 2.

Si es pensa, no és més que el mètode científic aplicat al cro i uxO.

UXO (optimització de l’experiència d’usuaris)

Encara que són dels més importants, hi ha molt poca informació sobre aquests temes. Basta posar UX Mallorca, agència ux Mallorca o agència cro Mallorca perquè et surtin llistats d’empreses que han pagat per estar en un directori o centenars d’ofertes d’ocupació. Però només som 3 o 4 agències uxo que ens dediquem a la recerca i anàlisi real de l’experiència d’usuari.

Per aquest motiu, si trobar una agència uxo o agència cro ja és difícil, imagina’t com el tenen les empreses per donar amb el que realment s’adapti i comprengui els seus objectius, analitzi les seves ràtios de conversió, estudiï i optimitzi les accions dels visitants en les seves webs (user experience), suggereixi i aconselli sobre modificacions de disseny web o màrqueting online general.

uxo | SEO

Analítica i consultoria Web

Això últim es coneix com analítica web (anàlisi i monitoratge de tot el que té a veure amb un lloc web a internet) i consultoria web (seguiment i optimització continuada). Ambdues van de la mà. No es pot fer una consultoria sense una bona analítica o auditoria web. De la mateixa manera que fer consultories i analítiques sense realitzar posteriorment un seguiment de millores o modificacions és perdre el temps.

No fem webs

Un dels problemes que es troben els nostres clients és que els agrada tant el nostre treball de màrqueting que volen que els fem la web. Però estem convençuts que l’expertise s’aconsegueix aprofundint sobre un tema, i no abastant centenars. És veritat que els nostres experts en desenvolupament web o disseny i maquetació web podrien fer o realitzar millores, però deixarien d’assignar i lliurar-se per complet al màrqueting online.

Tenim, no obstant això, diferents empreses col·laboradores que s’especialitzen cadascuna en temàtiques online i s’adapten al planning que tenim amb els nostres clients, coordinant treballs i adequant dates i terminis de lliurement.

Al final, el client entén que el que li han ofert anteriorment (empreses de serveis integrals), no són més que agències de “podem fer de tot i som bons en tot”, i això només acaba perjudicant el client que, amb la intenció d’unificar per estalviar (temps o diners), obté com a conseqüència treballs regulars o mediocres (encara que amb el mateix estil).

Optimitzem la teva web (CRO) i l'experiència d'usuari (UX); (Sol·licita PRESSUPOST)